Last chance! 18 units of the RAD RIPPER double dart are available! The ultimate all-around model!
Last chance!
"RAD RIPPER" Double Dart Limited Edition (18 units) on sale! The ultimate all-around model!
LOST Double Dart stock boards have been arriving one after another, but this is finally the last one in stock!
The last model to arrive is the "RAD RIPPER"!
The RAD RIPPER is the ultimate hybrid all-around board with less rocker and a wider outline than high-performance models like the DRIVER series, providing stable float and ease of use.
The shape design is suitable for all levels, from professionals who choose the smaller size to average level surfers who choose the larger size.
If you want to experience the double dart's unique performance, which is clearly different from other technologies and allows you to glide through the waves without stopping once it starts, then don't miss out!
The next arrival of double dirt stock is yet to be determined!
The RAD RIPPER double dart is available in sizes ranging from 5'7" to 6'0".
If you have any questions about the appropriate board size, please feel free to contact us at 03-3732-5532!
「イアン・クレーン」のビーチヘッドから新しいYouTubeが公開になったのでご紹介します。
このYouTubeで注目したいのは「イアン・クレーン」が「ラスタ・ロブ」と一緒に2人で『LIGHT SPEED2』に乗っています。
2人ともスタブハイでの優勝経験があるエアがとてもうまいサーファーなのですが、
ビーチブレイクの程良いサイズのパワーのある波でLIGHT SPEED2』に乗っているところです。
日本だとこれぐらいのサイズは波が大きい方になると思いますが、これぐらいのサイズや力のある波でも『LIGHT SPEED2』は機能しています。
「イアン」が乗っているのはカラーペイントしてあるのでわかりづらいのですが『SUB DRIVER3.0』モデルのスワローテイルの『LIGHT SPEED2』です。
Ian: Sub Driver 3.0 Swallow Tail (Light Speed II) - 5'10" x 19.25" x 2.37" x 28.50cl
「ラスタ」が乗っているのは本人のシグネチャーモデルとも言える『RAD RIPPER』の『LIGHT SPEED2』です。
Rob: Rad Ripper (Light Speed II) - 5'6" x 19.00" x 2.30" x 27.25cl
『LIGHT SPEED2』はボードが軽くて跳ねるので、調子良さそうですね。ではご覧ください。
BEACH HEAD
One glorious afternoon spent CRANKing it on a mystical left rip bowl. Special appearance by Rasta Rob.
SurfboardsIan: Sub Driver 3.0 Swallow Tail (Light Speed II) - 5'10" x 19.25" x 2.37" x 28.50cl Rob: Rad Ripper (Light Speed II) - 5'6" x 19.00" x 2.30" x 27.25cl
Filmed and edit:Jacob Vanderwork