New Sale! Placebo's "ISLANDER" FLEXLITE-TURBO/FCS for ¥73,000! Don't miss it!
Very popular! Great deals on new products in the sale corner
Placebo's ISLANDER FLEXLITE-TURBO/FCS-3Fin now comes in 6'0" and 6'1" sizes!
The price you're interested in is...
List price: ¥123,000 (excluding tax) / ¥132,840 (excluding tax)
→Sale price! 73,000 yen including tax (Wow! You save 59,840 yen!)
▼Size lineup
6'0″ x 18.63″ x 2.32″ (183 x 47.3 x 5.85cm) 68~73kg 26.73cl
6'1″ x 18.88″ x 2.38″ (185 x 47.9 x 6.0cm) 70~75kg 28.19cl
Placebo's "ISLANDER" is based on the "F1-STUB" model
It's designed to handle even the biggest waves!
Great for typhoons or overseas surf trips!
*This product does not earn points.
*There are very slight scratches that cannot be seen in the photos due to display and transportation.
Of course, it is a brand new, unused board and has not been repaired or restored.
There is absolutely no problem with using it, so please feel free to purchase.
This is a great bargain, so please consider purchasing it as soon as possible!
Of course, it also comes with three FCS fins, so don't miss out on this opportunity!
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「イアン・クレーン」のビーチヘッドから新しいYouTubeが公開になったのでご紹介します。
このYouTubeで注目したいのは「イアン・クレーン」が「ラスタ・ロブ」と一緒に2人で『LIGHT SPEED2』に乗っています。
2人ともスタブハイでの優勝経験があるエアがとてもうまいサーファーなのですが、
ビーチブレイクの程良いサイズのパワーのある波でLIGHT SPEED2』に乗っているところです。
日本だとこれぐらいのサイズは波が大きい方になると思いますが、これぐらいのサイズや力のある波でも『LIGHT SPEED2』は機能しています。
「イアン」が乗っているのはカラーペイントしてあるのでわかりづらいのですが『SUB DRIVER3.0』モデルのスワローテイルの『LIGHT SPEED2』です。
Ian: Sub Driver 3.0 Swallow Tail (Light Speed II) - 5'10" x 19.25" x 2.37" x 28.50cl
「ラスタ」が乗っているのは本人のシグネチャーモデルとも言える『RAD RIPPER』の『LIGHT SPEED2』です。
Rob: Rad Ripper (Light Speed II) - 5'6" x 19.00" x 2.30" x 27.25cl
『LIGHT SPEED2』はボードが軽くて跳ねるので、調子良さそうですね。ではご覧ください。
BEACH HEAD
One glorious afternoon spent CRANKing it on a mystical left rip bowl. Special appearance by Rasta Rob.
SurfboardsIan: Sub Driver 3.0 Swallow Tail (Light Speed II) - 5'10" x 19.25" x 2.37" x 28.50cl Rob: Rad Ripper (Light Speed II) - 5'6" x 19.00" x 2.30" x 27.25cl
Filmed and edit:Jacob Vanderwork