We have a rare selection of carefully selected used boards in kids' sizes in stock!
The carefully selected used boards we are introducing today are rare,
Carefully selected used boards in kids' sizes!!
Promising LOST Kids team rider Anon Matsuoka
This is the personal board I used.
Both boards are based on the classic "F1" model, the "F1-COCO" model, which has improved action performance.
It has been well taken care of and is in very good condition.
If your kids want to improve their surfing skills, they should try the real thing!
This is a great opportunity for kids surfers who fit the size!
LOST 4'7″『F1-COCO』POLYESTER
SQUASH TAIL / 3FINS / FCSll FIN
¥ 88,000 (including tax ) Approx. AB (Reference price ¥ 151,200)
#159082 4'7″ x 16″ x 1.75″(140 x 40.6 x 4.44 cm) 25-35kg 14.5cl
LOST 4'7.5″『F1-COCO』POLYESTER
SQUASH TAIL / 3FINS / FCSll FIN
¥ 88,000 tax included Condition AB (Reference price ¥ 151,200)
#159083 4'7.5″ x 16″ x 1.85″(141 x 40.6 x 4.7 cm) 25-35kg 14.57cl
We also have a selection of great deals on used boards in store, so
Be sure to check it out!!
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「イアン・クレーン」のビーチヘッドから新しいYouTubeが公開になったのでご紹介します。
このYouTubeで注目したいのは「イアン・クレーン」が「ラスタ・ロブ」と一緒に2人で『LIGHT SPEED2』に乗っています。
2人ともスタブハイでの優勝経験があるエアがとてもうまいサーファーなのですが、
ビーチブレイクの程良いサイズのパワーのある波でLIGHT SPEED2』に乗っているところです。
日本だとこれぐらいのサイズは波が大きい方になると思いますが、これぐらいのサイズや力のある波でも『LIGHT SPEED2』は機能しています。
「イアン」が乗っているのはカラーペイントしてあるのでわかりづらいのですが『SUB DRIVER3.0』モデルのスワローテイルの『LIGHT SPEED2』です。
Ian: Sub Driver 3.0 Swallow Tail (Light Speed II) - 5'10" x 19.25" x 2.37" x 28.50cl
「ラスタ」が乗っているのは本人のシグネチャーモデルとも言える『RAD RIPPER』の『LIGHT SPEED2』です。
Rob: Rad Ripper (Light Speed II) - 5'6" x 19.00" x 2.30" x 27.25cl
『LIGHT SPEED2』はボードが軽くて跳ねるので、調子良さそうですね。ではご覧ください。
BEACH HEAD
One glorious afternoon spent CRANKing it on a mystical left rip bowl. Special appearance by Rasta Rob.
SurfboardsIan: Sub Driver 3.0 Swallow Tail (Light Speed II) - 5'10" x 19.25" x 2.37" x 28.50cl Rob: Rad Ripper (Light Speed II) - 5'6" x 19.00" x 2.30" x 27.25cl
Filmed and edit:Jacob Vanderwork